|
คำต่อไปนี้เป็น Stopword ซึ่งจะไม่นำมาสืบค้น the รายละเอียดเพิ่มเติม..
พบจำนวน 1 รายการ ค้นหา ชื่อผู้แต่ง United Nations Entity for GenderEquality and Empowerment of Women |
|
|
แสดงผลการสืบค้นที่พบ 1 รายการ |
|
เลขเรียก |
HQ1236 P964 2011 | ISBN |
9781936291335 (pbk.) | ISBN |
1936291339 (pbk.) | ชื่อเรื่อง |
Progress of the worlds women 20112012 : in pursuit of justice/ Laura Turquet...[et al.] | ชื่อเรื่องที่แตกต่าง |
ความก้าวหน้าของผู้หญิงทั่วโลก พ.ศ. 2554-2555 : บทสรุปสำหรับผู้บริหาร เพื่อแสวงหาความยุติธรรม | พิมพลักษณ์ |
New York, N.Y. : Office, [2011]. | รูปเล่ม |
1 Boxset (Include 1 Book (164 p.), 1 Booklet (9 p.), 1 factsheet (38 p.)) : col. ill., col. maps. | ชื่อชุด |
Progress of the world's women ; 2011-2012 | บทคัดย่อ |
Abstract: In recent years, there have been impressive gains in reforming laws to recognize womens rights. However, women continue to lack control over resources, access to services, voice in decision-making and protection from violence. The UN Womens report, Progress of the Worlds Women 2010/2011 will focus on womens access to justice. It will identify effective strategies employed by governments, civil society and multilateral organizations worldwide to expand womens access to justice and rights. | หมายเหตุแหล่งที่มา |
With the compliments of Dr.Amara Pongsapich. | หัวเรื่อง |
Women--Developing countries--Social conditions | หัวเรื่อง |
Women--Social conditions | หัวเรื่อง |
Women's rights | หัวเรื่อง |
Women--Legal status, laws, etc. | ผู้แต่งร่วม |
Turquet, Laura | ผู้แต่งนิติบุคคล |
UN Women | ผู้แต่งนิติบุคคล |
United Nations Entity for GenderEquality and the Empowerment of Women | เชื่อมโยง |
Electronic resource | เชื่อมโยง |
Full text | สารบัญ |
Content |
|
คุณยังไม่ได้ล็อกอิน คุณสามารถมีกิจกรรมร่วมกับเว็บไซต์ได้ แต่ต้องล็อกอินก่อน :: |
|
ลำดับที่ |
ประเภท |
เลขเรียก/บาร์โค้ด |
สถานที่ |
สถานะ |
1. |
หนังสือทั่วไป | HQ1236 P964 2011 Barcode: 30100100101377 | มุมหนังสือทั่วไป | บนชั้น ขอยืม |
2. |
หนังสือทั่วไป | HQ1236 P964 2011 Booklet Barcode: 30100100101360 | มุมหนังสือทั่วไป | บนชั้น ขอยืม |
|
|
|